Wednesday, July 6, 2011

puas.

berasa sgt lepak hari ini.tapi bersungguh-sungguh mahu update sedas dua.eh apa das-das ni?
ok fine sgt lama tak update blog.sgt tak beridea.padahal sgt byk benda tergendala mahu diceritera.
haihh.maafkan jelah.

berbalik kpd statement 'berasa sgt lepak'.lepak disini bukan membawa makanan(?) nampak tak betapa hebat aku diuji?huhuhu~ bukan makanan,maksud.membawa maksud 'melepak' tu.lepak disini maksud aku,keletihan berpuasa hari ini..spt diketahui umum(?) aku berpantang dlm bulan puasa.sgtlah heaven sbb aku sedap-sedap makan,dan org lain puasa.skrg,aku sedap-sedap puasa dan melihat org lain sedap-sedap makan.HAHA.
ok.tiada siapa yg bersalah dlm kes ini.dan aku pun tak mengeluh utk membayar ganti puasa yg dah hampir setahun yg lalu aku tinggalkan.
sgt senang hati dpt ganti puasa.dari dulu aku tidak pernah mengeluh.awal tahun aku sudah sap2soi ganti.bahekk kan? c=

tp kali ni mcm terlambat pulak.tu lah tangguh tangguh tangguh.padan muka sendiri yg susah.HIHI.

ada baki 10 hari lg.semoga aku tabah dan tetap bertahan,berpuasa sbg ibu dlm masa yg sama exclusive bf. sgt mencabar kudrat.tiada masa utk dilengahkan lg.Ramadhan sudah menanti dihujung sana.

Marhaban Ya Ramadhan!

11 bulan


dalam hari


puas dpt update.even 'sekangkang kera' TEEHEHE.

1 comment:

Bayang said...

puas membacanya... heheheeee..