Monday, December 13, 2010

dari tesco ke gazebo

uiks.update lagik.?yes.selagi masa dikandung badan.sekarang facebook.com dan blogger.com adalah katagihan saya.rasa err cam nak pitam kalo tak online benda alah ni.HOH?yeahh bebeh.percayalah.

ok,for what ke tesco ea?oh yaa,nak beli new jeans.saya pakai jeans cikai2 saje suda.tak perlu mahal2.bukan tak perlu,malahan tak memungkinkan lansung saya utk memiliki 'mereka'(waah banyak nya nak beli?)
kenapa?kerana banyaksss menda yg lebih penting dari sehelai jeans,namun utk tidak sedikit bergaya apabila keluar(heading out) anywhere adalah bukan saya sangatt.tapi kalu saya terima peminangan anakanda sultan brunei dulu,saya tak kan lepaskan peluang beli jeans yg branded2.yelah,alah membeli menang number 1 pakai.HEHE.*pitamm.anak sultan isketambola pon tak hingin pinang aku.

yess,saya obses dengan baju seluar gelang rantai ape sajelah yg berkaitan fashion.HUHU.
so harga mahupon brand adalah number two.yg penting dpt begaya sikit pon tak apa apa.TEEHEHE.
dan terlebih penting ianya adalah hasil titik peluh saya yg memerah keringat,membanting tulang empat kerat
mencari rezeki halal lagi berkat(Insha Allah.c=)ada anak,kene fikir masa depan anak sikit kan.hidup da bukan single macam dulu2.dulu bolehlah nak meroyann tiap2 tahun beli kat butik.no more boutique da.

haih.jaoh melarat.pasal jeans je tadi.ok beli jeans sehelai and sempat sambar baju sehelai jugak.tapi kalau kawen dengan anak sultan brunei,hek elehhh satu tescolah aku beli.ape ada hal.
tapii itu kap alip lau.kalau.T__T

nawaitu saumaghodin-nya nak beli seluar macam scha al yahya tu.macamana?
kejap.

ini macam pesen seluarnya.
googled.

semat kan?scha pakai lagi semat.nak tengok?

scha al yahya facebook.

tapi tak berkeyakinan gitu nak pakai.sebab kalau saya yang pakai,habis down lah scha.sangat bergaya kalau saya yg pakai itu seluar.wakakaka waka waka eh eh.

bukan seluar je,kasut dia,or oxford dia pon cara.adoy.HUHU.kalau dapatt.menangis lah scha.*hoh?
ok utk berita style scha lebih lanjut,g lah fesbuk dia tu.takkan nak copy banyak banyak.pics dia.
memang mendapat kang kopi secawan.uptown white coffee lagi kang dia bagi.sobs sobs.

pas soping lah sangat terus laju2 cari kedai makan.yelah perot lapo brrr baek punya,takkan cari kedai beskal.
duhh.
decide ngan adik2 ipar pegi itu gazebo place.
actually,adik2 yg decide.HEHE.saya kan bongsu ke?
in fact,saya yg 1st suggest mereka tempat ni berbulan bulan yg lalu.
tapi saya ala2 yang last dapat pegi and makan kat restoran ni.
over all,its nice restaurant lah kan.with the waiter semua.
serve pon not bad.kot?
HEHE

so adalah bawak buah kaki tangan utk tatapan kamu2.
sebelum tu,
muka org teuja dpt jeans n baju
ini tomyam saya yg punyaa.HAHA
googled

ok,sekian.







No comments: