Sunday, December 12, 2010

sunday nite fever.

eh eh tajuk apa tu?macam lagu je,saturday nite fever.erk,betulkah?
whatever.HEHE
so how have u guys been?sayaa?tak usah ditanya..mengapa kupilih..bunga yg mewangi..
ehh apa bunga2 ni?bunga taik ayam nak?*terasa sangat sengal.memang ada hari sengal saya.HUHU.sigh*
kat mana tadi?HUH?bukan pavillion,bukan i-city.kat mana saya tersangkut tadi.?
oh,hari saya?yelah biasa saja.tak kemana mana cuma jap lagi nak keluar rumah.
ke mall ye,bukan setakat dihalaman rumah yg bukan milik saya ni.HUHU.sedih sangat bunyi,kan?
HEHE.konon2 nak mintak simpati kat korang yg bertanggungjawab runtuhkan harga rumah tahun depan,boleh tak?sobs sobs.peliss abang gantengg,(sambil kepala senget2 konon manja padahal telengg.KAHKAH.)saya nak beli rumah ni.
BEGITU?memang.memang ke laut lah kamu wahaii mama zaydan.
tiada kepakaran part tawar menawar,goda menggoda ni.
hatta suami sendiri pon tak tergoda dengan saya.kann...

apa pulak goda goda ni,ish ish ish.harini hari malas kita semua ke ea?cuba cek kat calender.kot kot goment ada wat hari malas satu malaysia ke?HEHE.tak.tak.
saya je yg malas harini.
nak tau apakah menu terbaeeekk saya hidang buat suami?sebentar ye.

telur masak kicap

HIHI,apa?jangan gelak ok.kan saya dah kata tadi,saya memang malas.so memang malas tahap Z 
terus.takde makna nak malas sikit2 ni.tak best.tak kawww.HAHA.



nak resepi?drop ur comment k.NGEH NGEH NGEH
*perasan.!mana ada org tak tahu masak kicap.?




No comments: