Saturday, December 18, 2010

lupa bagi 'title'

googled.

heyya..nak tahu jam bernombor berapa sekarang?(ketika sedang menulis ..).itu dia,4;24 in the morning.sangat morning.saya nak tidur,tapi rindukan blog.(hehe..boleh.?)kenapa..tak percaya?
seharian habiskan masa dinegeri orang,tak dapat nak online.gila.,rindu tau!HAHA

sekarang dirumah,sampai saja dirumah petang tadi,ohh my Allah,rasa macam  yeyy.rumah manis rumah![?ala home sweet home-ke?]hehe,makan makan,itu harusss.nak nak masak lemak cili padi,ayammm lagi.wajib belanja dulu 3 pinggan.gila?yes.buakn gila,gelojoh.HUHU.saya sudah gomok,kata abah.tapi tapi tapi ,ada saya kesah?(HAHA saya-sangat sopan ayat tu..)mahu ke si teruna kacak tu tak berselera menyUSU?mahu mahu?hoi hoi,sila jawab.eh eh,main kasar dia. ;p

mahu tidak?si manja tak mahu menyusu badan sebab sudah tak sedap?konon emak nak kurus selim2..heh jadi apa?kerengga?anak tak cukup khasiat,emak tahan makan.menyusu badan tak boleh berkira kalau nak makan.kene makan betul.anak pun sihat.susu melimpah.hati senang tidak?
senangg kan?nanti anak dah dapat kaki,hah baru betul2 eksesais.nak kurus melidi..silakan.heh marah ke makcik ni.c;

ok.bukan susu yg nak diceritakan.nak cerita pasal heading for KLIA.tapi besok lah nampaknya.
apa kaitan gambar dengan entry?[?]
izinkan saya berehat yea.yeahhhh..tilam.tilam.beli tilam baru tukar tilam lama.HAHA.<3

No comments: