Sunday, December 19, 2010

ini betol betol,bukan cobaan.

two-teenagers-detained-over-dead-girl-found-in-oil-palm
cuba click link itu.mangsa adalah saudara saya sebelah abah saya.(berapa banyak saya daa..)
tak sangka sungguh..sobs..sobs..
berita ni saya dapat tahu ketika sedang dinner di majlis walimah kawan saya.
mood sedang happy.tiba tiba sentap.sangat memilukan dan mengilukan.keluarga sendiri..and Ya Allah.lebih mengujakan dan menterkejutkan(heh apa punya ayat ni?)pelakunya hanyalah budak 16 tahun.hanya..!My God..in 16 years old and you guys da jadi pembunuh ke?tahun depan SPM beb.jenayah dunia modern lah sangat ni.ish ish ish..


tak tahu apa yang patut saya ckp.and as a human,i just cant imagine macamana situasi mangsa time tu.kenapa perlu membunuh.?banyaknya persoalan.sangat banyak.
cinta ditolak?dendam?apa?dan membunuh ke cara settle those problems?
alahh sayangg..

speechless lah.whatever is it..Inna lillahi wa inna ilayhi roji3oon. Didoakan moga Allah kurniakan kesabaran dan keimanan kepada keluarga mangsa.Ameen.


*just for the information,berita ini ada tersiar kat buletin utama semalam,18th december.

No comments: