Monday, February 21, 2011

X-yz

x adalah salah satu huruf dlm alphabet.
x,tanda salah or pangkah.
tp..
kalau ex yg begini,apa meaningnya?haaa..

mesti 1st thing yg terlintas,eh lintas? ter fikir kot (whatver..) mesti

ex-gf,ex-bf,ex-wife,ex-husband,extravaganza,pasaraya extra,extra cheese boleh..?
lamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tak makan pizza!sedeh!

alkisah wanitaaaa.semalam aku and family mertua,yela nama menumpang,family mertua laa kan.
eh family tak mertua tak leh tumpang ea?bukan.
da kahwin kan ikot suami,so tumpang lalu lah rumah mertua.
begitu. c=

so sedang asyik aku membelek gambar gambar lama suami masa kecik2 comel dulu..
sumpah,comel sgt.tetiba cam tak percaya.how came dia boleh comel.
jauh beza kot transformasinya.HAHAHA.
kua jaqq!(kurang ajar..hihi)

so sampailah pada kemuncaknya,jeng jeng jeng..
gambar ex dia.
WOW!sgt kannnnn.sumpah mmg tak pernah tengok gambar ex dia.
sorg pon tak pernah.apalagi separuh.(eh?boleh separuh.tu mcm kes bunuh je..HAHA)

ok.tak jelous pon ea.sikit pon tak.kalau banyak tu..err.
tengoklah cane nanti.TEEHEHE.
takdelah.ada sakit hati siket je kat pompuan tu.
dulu pernah test suara dgn dia dlm phone.
alkisahhh kacau hidup aku.mula2 boleh rileks.
tak paham bahasa,ye aku ajar dgn vocal sekali.
begitu.

tak pernah jumpa ex dia ni.tula dpt tengok gambar.
cun jugak ea.hihi
(boleh main puji2?)

tapi..
mestilah.cun cun dia pun..cantik lagi aku yawww!
(MUAHAHA ayat nak up!)
alaa kata abah aku,bagilah pempuan paling cantik.sape contoh?
Lady Diana.(high taste abah aku kaww.)kene tinggal jugak kan?

apa yg penting?hati mau baik.iman.sikap.
muka lawa perangai cam haram,boleh go ke?
yg da muke tak leh go tp perangai pon tak leh go
tu,derrr lu pike laa derr.
heh tiba2 nak emo.


subhanallah!





ok salam!
picture:google

1 comment:

Bayang Aleya ----- NoMaisara said...

hapuskan hapuskan ex ex yg menganggu gugat hidup org tgh bahagia... mari mari mari..