Tuesday, April 19, 2011

handsome 8 months boy

23 mac 2011

ehehe.hensemm ke?ahaha.lawa tiada maness ada..
tak nak lah dok puji sgt anak sendiri..kang kecekkkk hati mama-mama lain.
ye tak?anak dorang lagi aa muke hans isaac.eh tak maen dah hans tu?
abes sape?cecite cecite..?
oh shahz jaszle skangg..class~oh sape?shaheizey sam?
hmm hensem hensem.mane aku tau hensem?mana taknye
tak agak agak anak dara dengan mak dara lepas malam abp tu
masing-masing kat wall berdentam dentum 
'boyfrennn i menangg!'
bukan satu.bukan dua buakn tiga empat apatah lagii..berderet deret ok keluar kat page aku memasing post ayat yg same.
hahaha.gila la korang!macam berjanji.
best best!

ok stop pasal abpbh secara tiba-tiba.kang sampai habis entry korang tak jumpa cite 8 bulan si kacak aku soang tu.

ok selama 8 bulan hidup diluar perut,ini lah kali pertama zaydan demam.huhu.sedihh.
4 hari dia demam kot.bg ubat klinik tak jalan.so bawak g urut.
Alhamdulillah,dg izin Allah dia sembuh.demam urat rupenya.
mesti salah mak dia ni.melalak lalak ok kene urut.dgn aku sekali nangis.
ampun kan ummi nakk~huhu.sadis ok melihat anak kalau kene urut.
byk-byk kene urut,yg itulah paling menyiat hati.sgt sgt menyentap.

tp nak baikkan?#tahankan jela perasaan dan airmata yg meleh-leleh.

disebakan demam,berat dia pun jatuh merudum.susut ok.4 hari je kot demam,turun dekat 400gram jugaklah kan.adoy.mmg tak tahannn.bayangkanlah bulan lepas 7.1 kg,bulan ni timbang lg 7.1kg jugak.tak sentapp ke?
huhuhu.kesiann zaydan.
mana tak susut,makan tak selera saje.
aku pun susahnya hati.tp nak wat cane,mmg gitulah kalau budak demam.
macam kite-kite jugakkann.tp aku ni ha macam tak bley go lah nengok berat dia.arghh!
tensi.tensi.tapi chill. ehehe.

dia baik demam,selera ok.back to normal.so kasik sumbat dia macam tahu sumbat.aihh sedapp nye!
ok memula tu bestlah kan dia dapat menimati nikmatttt nye makan tu,pastu now da ngada-ngada.
tutp mulut baekkk punya lepas 5 sudu camtu.
haishhhh.anak.anak.

tapi normal kot.anak akak aku pun sama je dulu.ade gak anak blogger lain camtu.tapi kami sbg mak-mak sejati tetaplah berusaha ape pun lah janji dia makan.sampai pening kepala nak memikir,ape lagi aku belum pernah try masak ek?sadiss oh.barulah tahu susah payah jenuh jadi mak ni kan?
eh bukan mengeluh.aku enjoyy je..pengalamn kan.best je.dia taknak makan sudah,biar aku yg makan.
eheheh.hasilnya?tentulah berat mak dia statik je.haha.padan muka.!

so far zaydan baru terhegeh-hegeh nak merangkak.dapatlah setapak dua.then jatuh lagi.ehehe.
aku?aku adala tolongg tengok je.kalau rajin,kasi tolonglah dia merangkak.tp dia taknak pulak.nak dukung saje.ehehe.takpelah.selagi belum ada adik,ye ummi layan.kang da ada adik,sila layan diri je ek?

aishhhh.belum lagi.lambatt sikiet kite proses adik tu.ngiluu woo!

ok yg lain cambiasa je lah.mulut makin bising dgn 'ta-ta-ta' dia tu.cute ok.ada kene geget kangg mulut itu.hehe.

skrg?layan gambar sudaa.

ehehe,tak senonoh~

bedung. ;p

paling comel.eh sepsi~

ta alif mat.^^





No comments: