Saturday, April 23, 2011

sembilan

sape ingat tarikh hari ni?

ok,assalamualaikum.hee~

yaa..today is

23hb April 2011,Sabtu.


nampak tak angka ajaib tu(?)
ehehe.Zaydan da 9 months.wahhh.!ehh weee~~cepatnye kan?kan?kan?
oh lagi beberape bulan je da setahun.ee mula lah nak ckp..ee mcm samalam je aku beranakkan kan dia!
haha.amek.beranak.!hehe
beranak,bersalin,melahirkan.same je rasa dia.and takkan ada sapa pun yg lupa pengalaman bersalin tu.sgttt precious that moments.biarpun sakitt sakit ya amat,tp bila ingat balik sangat rindu!
sangat ngilu pun ye jugak.#bagi yg dijahit hidup2 adalah double malah triple ngilu dia.huhu.masih tak paham kenapa MESTI dijahit kami hidup2 tanpa biuss.uwaaaaa~

ok.Zaydan dibulan yg ke9 nya adalah entry aku yg tepat pada masa dan harinya.tak pendinggg ok.hehe.
tahan ngantuk ni tau wat entry ni.mcm ada org nak baca.takpaham betul kenapa bersungguh sgt.HAHA.

ok.malam ni je,pukul 4am baru dia tidur.kesian dia selsema.aku pun tak paham kenapa dia tak nak tidur.lastly sebelum sabar aku punah ranah,adalah sangat baik aku buat sesuatu iaitu memandiakan dia pagi-pagi buta ni.ok dia mandi pukol 3am walhal baby seusia dia suda pun lenaaaaa dibuaian dan dibuai mimpi.huhu.

dia nak merangkak tapi mcm takut.ke takut-takut.hmm.whatever.dia malas pun ye.nampak je muka aku,dia nangis mintak dukung.grrr~

tp da berdiri!memapah the berdiri.huihh.sgt bahaya sb aku baru tahu.mana taknya?dia buat aksi tu time mandi dlm bilik air.(of cozlah mandi dlm bilik air..)aku pulak seang nak turunkan shower,taklah perasan dia dah berdiri dlm besen tu.tleh je dia da tegak pun.apalagii?haruss aku campak je shower tu laju2 dukung dia.!fuhhh!dahsyattt.and [art yg kelakarnya,automatically aku nyanyi ''Allah selamatkan kamu..Allah selamatkan kamu..''BAHAHA.punyalah seriauuu kan.sebab dlm besen tu takde air.haruslah dia ringan dan kalau logiknya mmg anak aku jatuh tersembam ke apelah kan sebab dia memapah sebelah je bahagian mesin tu.tak ek dia telangkup.tp tulahh,dia tak jatuh pun.!sgtt bersyukur.hishhh anak..anak.

lg?
takde da kot ape yg best sgt.gambar pun belum upload.mata sudah ngantuk harus lg wajib tidurr dulu ek ek ek.

#eee ada rahsia lah.tak sabar nak pindahhhhh.weehuuuu! next entry babe! ;p

No comments: