Sunday, April 24, 2011

oh CASIO!

sunday is ahad,so ahad is?ahad is sundaylah!haha.ahad cuti.cuti is rehatt dekat rumah tp tak berapa nak rehat.tp rehat jugaklah.
so bolehlah update blog cam bloggerss lain.penuh isi dan sopan santun(?)

hari ni suami adalah kerja.nasib baik mertua bawak jalan.berjalan-jalan maksud aku.kemana?
alah.tesco je.walaupun begitu perasaan adalah sgt suka dan rasa nak lompat siket-siket.lompat byk takut retak bumi Allah ni.hhuhu.sedar diri yg semakin selera mkn,dan berat bdn pun mcm selera jugak nak bertambah anggkanya.haihh~
dah berapa bulan aku terperuk kat rumah.sebab?adalahhh.rahsia. hehe.walaupun ku tahu sharing is caringg,tp bile poket keringg,tak perlu lah nak kongsi-kongsi cerita bagai.

so sampai tesco terus meluru ke kedai jam.nak usha-usha jam 'idaman'.dari bulan ke bulan aku hold je nak beli jam tu.macam kene fikir banyak kali sebab harga dia seratus lebih JE.tak mahal sangatlah.kalau aku single..tp ni da triple.so mcm memang kene fikir 18 ratus kali.
modal tu ada,tp rasa cam was2 je nak beli.sebab konon-konon 'jgn diikutkan sgt NAFSUU tu..SYAITONNN semua tu..'ehehe.so pendinglah.tak beli sampai hari ni.
sbb da berkira-kira,nak jugak beli jam tu lah.!jom kite tengokk jam!

tapi.tapi,aku tak tinggalkan pesan kat tokey kedai tu suruh simpankan dulu sementara aku membuat keputusan beberapa bulan yg lalu.
makanya,bila aku jengah lg kat rak kaca jam jenama CASIO(je pun..)arghhh!da lesap.!takde.takde sudah.hampa.hampaaaaaaa.

lebih kurang ginilah jam idaman aku.

kenapa aku suka jam ni?
err tah la ek.suka.kata org tu cam jatuh cintaa pada pandangan pertama.haa camtu lah.ehehe.haihh.
tah bila lah dpt sebijik ek?
oh CASIO.kang aku beli jam lain kang!



1 comment:

kimmy said...

smart la jam tu. nampak oldskool..hehe