Wednesday, June 1, 2011

dress.

gila tak update blog time sedang bersenang-lenang ni.cuaca di luar adalah mendung dan hujan.mungkin saja semua org akan rasa nak tidur,termasuk bayi aku.penat sgt gayanya tu.atau pun mmg keturunan ummi dia lepas makan adalah wajib tidur.?muehehe.

title dress.kenapa harus merepek.?mari kita lanjutkan pembacaan.nampaknya entry ini macam tiada destinasi.dan mungkin akan membosankan?mintak maaf awal.teehehe.

ok back to dress.sebenarnya aku sedang menanti email balas dari http://www.calaqisya.com/.tangan gatal,kan mata sudah berkenan.hati mmg dah lama mengidam.sudah dpn mata ni,kira wajib sambar.eh sambar?mcm kene sambar petir pulak.yelah.lebih kurang mcm tu,jgn leceh isi order form!kang melepas gigit jari pulak.adehh~

admin tak balas lg email aku.padahal baru je email dorg sejam yg lepas.huhu.nampak?nampak?boleh korg agak tak berapa lama aku ngidam dress ni?bukan kat sini tak ada.ada tu ada,tp aku tak berkenan.atau mmg belum jumpa dress yg dicari-cari?hmm~ itu saja.aku nak yg ala-ala vintage.ok sila terima kenyataan.mungkin umur tua,tp hati 'cute' kauuu.kau ade?HAHA.mula dah ayat-ayat gitu.
belum 25 pun,normal kan muka cute gini?#tangan didada mata keatas.

nak tengok ke dress yg aku berkenan tu?aku rasa cer try cer try usha blog calaqisya tu.tapi jgn beli dress yg aku da cop tu pulak.mmg korg kejam lah kalau begitu.huhu

nanti da dpt confirmation,aku tunjuk lah kat korg eh.jgn kecik hati.hehe.

aku ada cerita pasal artis ni,tp pices2 semua kat hp hubby.so,harap sabar menunggu.menceceh takde bukti bergambar tak best kan?mmg haram korg nak percayaa.

jgn tanya kenapa labels tuh dreamland..huhu.

No comments: