Monday, May 30, 2011

rahsiaku kini milikmu

#minta maaf jika entry ini dipenuhi ayat yg agak
berlagak,mahupun poyo.
segalanya kukesali.
TEEHEHE~

fefirst nak tanya,KAU HADE?
oh,pasti.sila jgn SENTAP MAK NAK.!
ishh apa ni,apa ni?like,apakah kau nak berlagak sgt
tak pasal-pasal je.

woot!woot!
oh ya people,macam mana aku tak berlagak.boleh bagitahu?
jam CASIO VINTAGE SQUARE  idaman yg tengah 'in' skrg ni
sudah digenggaman!atau lebih tepat,dipergelangan.


nampak?percaya ke tidakk?muehehe.ini bukan gambar google ok.
mahu bukti?bukti sudah jelas lg terang ->cincin pertunangan belah rotan itu
terhias manisss lah sgt dijari bengkok aku.HAHA
aku sorg je ada cincin tu.so,kenapa masih ragu?
#yeke aku sorg ada cincin tu?bukan aku sorg je ke
yg ada jari bengkok camtu?TEEHEHE.
whateverr~

jelous ke tidakkk? ;p


jgn tanya kenapa cincin tunang?mana cincin nikah?
hehe.cincin nikah adalah dipakai time ada function sahaja ataupun
ketika nafsu sedang ingin menunjuk-nunjuk like
'kau ade cincin kawen besa kontena ke?'
ngee~
tak ah.sayang ouh nak pakai.besides cincin nikah aku besar
gak ah.gila nak pakai hari-hari?
tak sesuai.dgn nak masak,urus anak,mendobi bagai. 
so,kita kasi simpan elok-elok naa.

VSQ GOLD C=

akhirnya..hehe.skrg jln pun rasa nak sinsing lengan baju 
tinggi-tinggi siket.TEEHEHE.



ini rezeki namanya.mula-mula ngidam harga cam rm100 ke 200 ++ gitu ar.
lg canggih tu beratus siket ah kan.sabar punya sabar,#actually berbulan
jugaklah kan aku memfikir,nak beli ke tidakk,nak beli ke tidakk?~
ni aku dpt rm90 je!hehe.
hey hey hey hey..aku tak percayaa..~
apa pun,berbaloi-baloikan?

moral valuenya,sabar tu mmg byk manfaatnya!kan?tp tak faham
kenapa hattan suruh hazama bukak dan jgn pakai jam ni?
huhu.

No comments: