Saturday, May 28, 2011

10 bulan.

23 Mei 2011,Isnin


Alhamdulillah.Syukur kerana aku dan encik B diberikan kudrat membesarkan darah daging sendiri.anak sendiri,Muhammad Az-Zaydan bin Mohd Salliheen..genap 10 bulan dia hidup dgn sihat.senang hati melihat perkembangan demi perkembangan. c=
sekarang dia sedang berusaha keras mahu berjalan,pantang disebut 'tatihhh' menggedik-gedik dia berjalan.hehe.kurang suka berada didlm 'walker'.walaupun berwarna seceria warna orange tu,oh tidak lagi menambat hatinya.hehe.
ABANG NAK JALAN SENDIRI UMMI!TAKNAK WALKER NI~
eh,da pandai ckp pulak?hehe.taklah.aku rasa mcm tulah dia bermonolog dlm hati.teehehe.

sejak sebulan yg lepas mmg aku da perasan dia suka panjat kat kepala katil tu.faham tak kepala katil?sila google sendiri boleh tak? ;p ok,aku google kan kejap.

sebentar.

eh,kenapa google 'kepala katil keluar gambar Yuna dan Hana Tajima?kan dah tergendala.korang googlelah sendiri ye?ngee~

oh ye!.aku ada simpan gallery gambar dia sedang berusaha utk berdiri di atas kaki sendiri.
kita layann kejap k.

anak bertuah aku

memulakan langkah
demi

langkah
dan,BERJAYA!

YEAYYY!pandaiiiinye anak ummi!da besho ea?nak adik tak?muahaha~

ok.cerita pasal adik ni,tahniah lah utk chika.ala,owner nurulism.com tu.korg da tau belom?
#kepoh tak?huhu. beliau da pregnant 2nd baby,YEAYY! lagi.oh aku sgt nak menitis air mata ok bila baca statement dia kat blog.macam menakjubkan.yela,dia sebaya aku je kot.anak nak masuk 2 sudah.aku?
tah bila nak tambah.memikirkan sakitnya dijahit hidup-hidup tu..alahai~
semoga aku akan merasa nikmatnya menjadi ibu hamil lagi!mcm chika!teehehe.sgt ohsome ouh medina nak jadi kakak ouhh.~

ok.berbalik dgn zaydan. ;p

skrg mulut pn da makin bising.ada je ayat baru dia sebut sebut.pandai sebut 'mamma'.'abbahh'.'mammamm'.hehe.lebih kuranglah.ape lg ea?

ok lupa.hehe.

berat zaydan 8kg je.badan baru nak naik je,demam.huhu.masa ulang bulan dia yg 10 pun demam.tp sehari je.Alhamdulillah lah kan.maybe demam nak beralih bulan.pastu besok da sihat.hehe.
mcm2 kan.?mcm2 tulah yg wat kite as a parents ni cam excited gitu~

uhuhu,budak demam di hari ulang bulan sendiri ;p









No comments: