Thursday, May 19, 2011

special june for awesome man c=

wah.tak lama lagi bulan june akan menjelma nampaknya.bermakna,sesuatu akan berlaku dlm hidup encik suami.dan aku sebagai puan isteri,eh taknak isteri,puan wife(hehe) akan ingat dan cuba tak lupa tarikh ini pada tiap-tiap tahun sejak zaman bercinta dulu.

aku jiwang?taklah sangat.romantic,er tidak juga.tapi aku sukakan romantic.mungkin aku nampak,atau kelihatan agak 'kasar',itu adalah..adalah apa?itulah aku!tak ada atau\malah tak perlu nak bagi sebab pun.apa ada hal.nak control ayu lemah lembut sangat bukan aku.tapi bukanlah aku kasar sampai nak sama dengan lelaki..tidak pernah sama dua kali.huhu~

tidak romantic mananya aku ni,tapi tiap tibanyanya hari kelahiran dia,pasti akan ada something surprise yg aku akan buat.aku mmg sukakan surprise.itu sifat aku,malangnya encik suami tidaklah memiliki sifat itu.huhu~maknanya,puan wife tak perlulah berangan rangan kerana pelamin angan kumusnah.eh bukan.sebab mmg takkan ada something yg surprise-surprise pun even dlm mimpi daripada encik suami utk dirimu.nampak tak aku puan wife yg malang?ehehe.#nanges.

sebenarnya aku sedang mem-plan err kenapa peliks bunyinya?merancang or plan something utk bornday encik suami.haih lagi berapa minggu je yg ada tapi otak masih lagi tidak berfungsi dgn baik tentang apakah surprise yg akan dapt menterkejutkan encik suami utk tahun ini.

tahun lepas,ok surprise adalah gagal sebab HAHA.sebab HAHA?ehehe.sebab aku yg terkejut.bukannya encik suami.alkisah..gigih tak gigih lah aku yg sarat mengandung 8 bulan masa tu nak surprise kan dia.
keluar dgn adik-adik aku sampai pukul 12mlm baru nak balik.tak meroyan laki kauuu?HAHA.pergi beli kek,balloon 'happy birthday'.habis jugak RM50 utk surprise yg kecik-kecik gitu.kau ingat aku rela?baik aku beli baju or headgear.tp demi encik suami,aku redha lagi pasrah.#HAHA,gila terpaksa bunyinya.kejamm kah daku?

ok.itu tahun lepas.sekarang sudah beranak satu,bila nak tambah satu lagi?apakah surprise yg mungkin tidak akan dilupakan oleh encik suami?mahu berkongsi idea?
kecil tapak tangan,nyiru aku tadahkan.

7 Jun 2011,nantikan. c=

eh movie NUR KASIH cam menarik je,tp ada anak ni,dvd jugaklah nampaknya kita hadap ye?
tak sabarnya nak tengok!

1 comment:

Bayang said...

wow! besday eh.. huhu.. bayang kembali bersiaran.. jeng jeng jeng...