Sunday, September 11, 2011

salam id.

yg pastinya aku tujukan salam id itu,utk semua.biarpun tahu blog ini agk bersawang..hah tak agak-agak aku ni nak menypi secara tiba-tiba.apa yg aku boleh ckp,aku bizi kemmaenn.oh!sila percayaaa~
bizi membaca blog org,tp tak bizi nak update blog sendiri.aku bagai dilanda 'tsunami' kemalasan.jdnya,ampun maaf dipinta.segala entry tergendala tu,akn diusahakannn utk terus mengarang.hihi.

seperti korg semua juga,aku nak mengdisplay gambar raya.apa,ingat aku tak bernafsu nak beraya?hahaha.utk itu terimalah ini.kami bertiga sempena raya 2011.
;D


gambar diset,nanti aku kasi tunjuk haa..ini pinjam rumah jirann utk bergambar.haha.mmg tak malu tau.ni gambar muka fresh excited sambut raya tp agak sleepy sbb tidur lewat anak beranak.

tiada apa yg menarik sbb semua sama seperti biasa,jd tiada yg luar biasa.membakar mercun berdas-das,gigih mengkumpul duit raya anak,makan-makan-makan sesaja.elok aku timbang nanti tah berapa kilo naiknya.sahsah kene adjust puasa balik nih.

oh,ada berita gumbiraaa.tahun dpn tidak perlu mengganti sebarang puasa sbb puasa tahun ni penuhhhh!yeay yeay yeayyyyy~

ops!im not pregnant.ramaiiii ok buat gosip kononnya aku pregnant anak kedua.aishhh,peliks.bertahun tak jumpa,tp boleh tahu aku pregnant.org yg hari-hari jumpa pun tak syak begitu.dahsyat gosip anda!
takpe aku anggap itu doa,ameen.InshaAllah. c=

entry ini terpaksa bersambung sbb pics semua kat hp husband.so see ya till the next update haa.. #da rindu nak berbloggg ;D

No comments: